واژگونی کامیونت میوه در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد با یک مصدوم 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 19:11
مشهد- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از حادثه واژگونی کامیونت میوه در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد و مصدومیت راننده خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرآتشیار وحید باخدا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر برخورد یک خودروی کامیونت حامل میوه با گاردریل و واژگونی در بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: راننده مصدوم که مردی میانسال بود و از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.