تقدیر از فعالیت مستمر و مطلوب پایگاه‌های اورژانس در کوهدشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 13:45
کوهدشت - فرماندار کوهدشت از فعالیت مستمر و مطلوب پایگاه‌های اورژانس در این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری صبح امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های اورژانس شهرستان کوهدشت با تبریک سال جدید و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان اورژانس ۱۱۵، آنها را جهادگران ارزشمند عرصه سلامت توصیف کرد.

وی با بیان اینکه تیم‌های اورژانس در هر شرایطی و در هر نقطه‌ای مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: کار این نیروها هم‌ردیف مجاهدت رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشور تلاش می‌کردند.

فرماندار کوهدشت، افزود: سلامت و امنیت دو رکن مکمل یکدیگرند و تلاش نیروهای اورژانس نقشی حیاتی در حفظ این دو مؤلفه دارد.

ناصری، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مستمر و فشرده کارکنان اورژانس در روزهای پرتردد آغاز سال، تأکید کرد: اورژانس برای ما دستگاهی بسیار مهم و در اولویت است و خدمات این مجموعه همواره موردتوجه و حمایت قرار خواهد گرفت.

وی با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای کارکنان اورژانس و همچنین پیروی در نبرد با دشمنان اسلام، از آنها قدردانی کرد و گفت: خداقوت می‌گویم و قدردان زحمات شما هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.