پزشکیان پیام جدید صادر کرد

تابناک یکشنبه 09 فروردین 1405 - 12:25
دفتر رئیس‌جمهوری در تماسی با اورژانس استان تهران از طرف وی از تلاش‌ها و اقدامات اعضای اورژانس، قدردانی کرد.

پزشکیان پیام جدید صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دفتر رئیس‌جمهوری در این تماس با ابلاغ سلام و قدردانی مسعود پزشکیان از تلاش‌ها و اقدامات اعضای اورژانس استان تهران باوجود حملات مکرر دشمنان قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری در این پیام تاکید کرد: قدردان زحمات تک‌تک شما عزیزان در میدان و صحنه هستیم. امیدواریم با یاری و کمک همه شما این لحظات سخت برای مردم عزیز ما آسان سپری شود.

پزشکیان با قدردانی از اقدامات اعضای اورژانس تهران و همراهی خانواده‌های آنان، تصریح کرد: در شرایطی در صحنه هستید که از عزیزان و خانواده‌های خود دور مانده‌اید؛ خدا به همه شما عزت و سربلندی بدهد. این جنگ به‌زودی زود با پیروزی ایران ما به پایان خواهد رسید. دل من به تک‌تک شما اعضای اورژانس گرم است. شما همگی مرد میدان هستید و ایران به تک‌تک شما افتخار می‌کند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.