تجاوز دشمن به سعادت‌آباد تهران ۳ مصدوم در پی داشت

مشرق نیوز یکشنبه 09 فروردین 1405 - 02:37
قائم‌مقام اورژانس استان تهران، از اعزام سریع تیم‌های امدادی به دنبال وقوع یک حادثه در محدوده سعادت‌آباد تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل فراهانی، شامگاه شنبه، از اعزام سریع تیم‌های امدادی به دنبال وقوع یک حادثه در محدوده سعادت‌آباد تهران خبر داد.

وی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و ۳ خودروی فرماندهی عملیات به محل اعزام شدند.

قائم‌مقام اورژانس استان تهران افزود: کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، مصدومان حادثه را که ۳ نفر بودند، برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.