براساس اعلام وزارت خارجه یمن، عملیات نظامی این کشور فقط برای مقابله با دشمن آمریکایی - صهیونیستی است و کشورهای دیگر را تا زمانی که در این تجاوز مشارکت نکنند، شامل نمیشود.
وزارت خارجه یمن در بیانیهای تاکید کرد که ورود به جنگ برای مقابله با دشمن آمریکایی - صهیونیستی در منطقه حقی مشروع برای صنعا است.
به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، وزارت خارجه یمن در این بیانیه اعلام کرد که ورود مستقیم یمن به جنگ در چارچوب مقابله با تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، نوار غزه، عراق و لبنان است که با هدف اجرای توطئه صهیونیستها موسوم به «اسرائیل بزرگ» و خاورمیانه جدید است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع برخاسته از مسئولیت دینی و اخلاقی ملت یمن در قبال امت اسلامی و در چارچوب تلاش برای توقف تجاوزی است که امنیت و ثبات منطقه و جهان را تهدید میکند و بر اقتصاد جهانی و گذرگاههای بین المللی تاثیر منفی میگذارد.
وزارت خارجه یمن در این بیانیه بر ضرورت اقدام همه کشورهای اسلامی برای مقابله با این تجاوز و به شکست کشاندن توطئه صهیونیستها که همه را هدف گرفته است، تاکید کرد.
براساس اعلام وزارت خارجه یمن، عملیات نظامی این کشور فقط برای مقابله با دشمن آمریکایی - صهیونیستی است و کشورهای دیگر را تا زمانی که در این تجاوز مشارکت نکنند، شامل نمیشود.
وزارت خارجه یمن در پایان این بیانیه از آمادگی صنعا برای هماهنگی با همه کشورهای عربی و اسلامی برای جلوگیری از سوء تفاهم در حوادث احتمالی آینده خبر داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.