خنجری: نوروز امسال سرقت در کرمان کاهش داشته است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 21:29
کرمان- فرماندار کرمان با اشاره به کاهش میزان سرقت در ایام نوروز در این شهرستان، از پیگیری حادثه تیراندازی در میدان آزادی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خنجری، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت عمومی شهر در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: تجمعات خودجوش شبانه مردم با هدایت نیروهای نظامی، تدارکات مناسب و کنترل‌های ترافیکی، به خوبی در حال مدیریت و هدایت است.

وی افزود: همچنین با تدابیر اندیشیده‌شده و افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، شاهد کاهش قابل توجه سرقت در این ایام در سطح شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار کرمان ادامه داد: برنامه‌ریزی دقیق، حضور میدانی نیروهای انتظامی و نظارت مستمر، نقش مهمی در ارتقای امنیت عمومی و کاهش جرائم ایفا کرده است.

خنجری، همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات حادثه تیراندازی در میدان آزادی شهر کرمان گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم‌های تخصصی و کارآگاهی پلیس در محل حاضر و بعد از بررسی‌های‌ اولیه همان‌گونه که در اطلاعیه پلیس آمد مشخص شد که حادثه تروریستی نبوده و بدین منظور پرونده‌ای در مراجع ذیربط تشکیل و در حال پیگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.