بخشدار ارم:حمایت ویژه از کشاورزان و اقشار آسیب‌پذیر ضروری است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 20:37
بوشهر- بخشدار ارم بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی کشاورزان و توجه ویژه به اقشار آسیب‌پذیر در شرایط کنونی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین جعفری عصر شنبه در این بازدید از روند ارائه خدمات بانکی به کشاورزان و روستاییان بخش ارم، ضمن دیدار چهره به چهره با تعدادی از کشاورزان و بهره‌برداران بخش، در جریان دغدغه‌ها و مسائل آنان قرار گرفت.

بخشدار ارم، در این دیدار با تأکید بر نقش محوری کشاورزی در اقتصاد منطقه، گفت: بانک به عنوان متولی اصلی تأمین مالی بخش کشاورزی، باید با تسهیل فرآیندهای اعطای تسهیلات کم‌بهره، نقش مؤثری در حمایت از تولیدکنندگان و معیشت روستاییان ایفا کند.

بخشدار ارم همچنین با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور، خواستار ارائه خدمات مشاوره‌ای ویژه به اقشار کم‌درآمد و جلوگیری از ورود آنان به چرخه بدهی‌های بانکی شد و افزود: هماهنگی بین بخشداری و شبکه بانکی باید به سطحی برسد که مردم بدون دغدغه‌های اداری، بتوانند از خدمات حمایتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به وظایف ذاتی بخشداری در صدور و نظارت بر پروانه کسب واحدهای خارج از محدوده روستا و شهر، بر ضرورت تعامل مستمر با تمامی نهادهای مالی برای تسهیل امور اداری و معیشتی مردم تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.