حملات دشمن آمریکایی صهیونیستی به میناب بدون شهید و مجروح بود

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 19:43
میناب- فرماندار ویژه میناب از تداوم حملات به شهرستان خبر داد و گفت: در این حملات کسی زخمی یا شهید نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهارکرد: امروز از ساعت ۱۶:٠٠ تا ساعت ۱۸:٠٠ رژیم منحوس و غاصب و کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به درمانگاه شهید آبسالان شهرستان میناب برای چندمین بار حمله پهپادی انجام دادند.

‌وی افزود: خداروشکر این حملات هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

رادمهر از مردم شهرستان میناب خواست ضمن حفظ آرامش خود و خانواده، به شایعات توجه نکنید و اخبار را از خبرگزاری های رسمی پیگیری کنید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.