عضو هیات رئیسه مجلس:طرح خروج از NPT به زودی در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 19:42
عضو هیات مجلس گفت که چندین طرح مرتبط با خروج ایران از معاهده NPT در سامانه مجلس ثبت شده و در اسرع وقت در دستور صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏چندین طرح مرتبط با خروج ایران از معاهده NPT توسط تعدادی از همکاران ثبت شده است.

در راستای اتخاذ تصمیمات راهبردی در برابر اقدامات خصمانه، در اسرع وقت این طرح‌ها جمع‌بندی شده و در دستور کار کمیسیون و صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

‏اراده مجلس دفاع قاطع از منافع ملی وحقوق هسته‌ای ملت ایران است.»

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.