سخنگوی دولت به الجزیره: در جنگ دست برتر را داریم

مشرق نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 19:31
فاطمه مهاجرانی گفت که ابتکار عمل در جنگ در دستان نیروهای مسلح ایران است.

به گزارش مشرق، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت ایران، در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تأکید کرد که «ایران آغازگر این جنگ نبوده و منافع ملی کشور باید در هر تصمیمی لحاظ شود».

وی با اشاره به خسارات انسانی و مادی ناشی از جنگ، افزود: «طبیعی است که غرامت دریافت کنیم، در حالیکه در میان جان‌باختگان دانش‌آموزان و معلمان نیز حضور دارند. بسیاری از مناطق کشور دچار آسیب شده‌اند و رفع تحریم‌ها از ضروریات است».

مهاجرانی درباره روند تصمیم‌گیری در خصوص جنگ و آتس‌بس گفت: «فرمانده کل نیروهای مسلح تصمیم نهایی را درباره جنگ و صلح اتخاذ می‌کند».

وی همچنین با بیان اینکه «ما نسبت به اقدامات آمریکا خوشبین نیستیم و همزمان تمایلی به ادامه جنگ نداریم»، تصریح کرد: «نیروهای مسلح ایران دست برتر را در جنگ دارند و ابتکار عمل در دست ماست. از ابتدای جنگ نیز با ادعاهایی درباره توانمندی‌های خود مواجه بوده‌ایم در حالیکه همواره ضربات سنگینی به آمریکا وارد کرده‌ایم».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.