فرماندار شفت: رفع مشکل آب شرب دهستان چوبر در دستور کار است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 17:08
شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه رفع مشکلات کیفی و کمی آب شرب دهستان چوبر در دستور کار است، گفت: فیلترهای تصفیه آب این منطقه به زودی بازسازی میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مقیمی عصر شنبه به همراه معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان گیلان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان، و بخشدار احمدسرگوراب، از روند فعالیت و وضعیت تأسیسات مجتمع آبرسانی دهستان چوبر بازدید و آخرین وضعیت زیرساخت‌های انتقال و توزیع آب منطقه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

فرماندار شفت با تأکید بر حق مردم برای دسترسی به آب شرب سالم و پایدار، اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات موجود در شبکه آبرسانی دهستان چوبر در دستور کار و به‌زودی مرتفع خواهد شد.

یکی از محورهای اصلی این بازدید، بررسی وضعیت کیفی آب بود که با نصب و راه‌اندازی فیلترهای تصفیه آب، کیفیت آب شرب منطقه ارتقا یافته و دغدغه اهالی در این زمینه برطرف شود.

همچنین اقداماتی برای بهبود وضعیت کمی و افزایش فشار آب در شبکه توزیع در نظر گرفته شده است.

گفتنی است مجتمع آبرسانی دهستان چوبر با پوشش خدماتی به ۹ روستا، بیش از ۸۰۰ مشترک را تحت پوشش دارد و نوسازی تجهیزات آن نقش مهمی در پایداری شبکه آب‌رسانی بخش احمدسرگوراب ایفا خواهد کرد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.