خبر مهم در مورد وصل شدن اینترنت / این کسب و کارها به اینترنت متصل می‌شوند

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 17:01
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران با بیان اینکه اکنون تجار در محل اتاق های بازرگانی به اینترنت بین الملل دسترسی دارند گفت که به تدریج کسب و کارها از اینترنت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید شکرخدایی اظهار کرد: در داخل اتاق بازرگانی تهران و استان‌ها شرایط مهیا شده است که اتصال به اینترنت بین الملل اتفاق بیفتد. در حال حاصر حدود سه روز است که این امکان فراهم شده است.

ایسنا نوشت: او افزود: ظاهرا «کیو آر کدی» داده شده  و تجار با استفاده از آن وقت می‌گیرند و رجیستر می‌کنند. در حال حاضر گوشی تجار به اینترنت بین الملل متصل نیست ولی مرکز ملی فضای مجازی هفته پیش فرم‌هایی را منتشر کرد که شرکت‌ها اسامی را با شماره همراه با نامه رسمی منتشر کنند تا نسبت به باز کردن اینترنت کسب و کارها اقدام شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

شکرخدایی گفت: تا جایی که اطلاع دارم با توجه به چانه زنی و مذاکراتی که معاونت علمی ریاست جمهوری و اتاق ایران و نظام صنفی یارانه ای انجام داده، قرار است حوزه اینترنت برای کسب و کارها باز شود که منظور کارکنان و پرسنل آن ها هم است و تنها برای هیات مدیره نیست. اما در مورد باز کردن اینترنت مسائل امنیتی برای کشور اولویت دارد و به نظر می‌رسد که هنوز وقت آن نرسیده است.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.