عملیات بازسازی شبکه برق شهرک صنعتی شمس‌آباد

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 16:32
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از اجرای عملیات بازسازی شبکه برق شهرک صنعتی شمس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در پی تداوم تجاوز دشمن به زیرساخت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی، چندین واحد در شهرک صنعتی شمس‌آباد هدف حمله قرار گرفت که منجر به آسیب جدی به این واحد‌ها و حجم زیادی از خطوط شبکه برق این شهرک شد.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از حمله، تیم‌های عملیاتی این شرکت عملیات تعمیر و ترمیم شبکه را آغاز کردند و با وجود حجم گسترده آسیب، با تلاش‌های همکاران، شبکه در کمترین زمان ممکن بازسازی و پایدار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.