ارائه خدمات درمانی به ۱۵۳ هزار نفر از ابتدای جنگ در همدان

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 15:56
همدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۵۳ هزار نفر از ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون به مراکز درمانی استان همدان مراجعه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز کارخانه‌ای ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر آمادگی کامل مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان اظهار کرد: وضعیت تامین دارو و شیرخشک پایدار است و ارائه خدمات بدون وقفه به مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ هزار نفر از ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون به مراکز درمانی استان مراجعه کردند، ادامه داد: از این تعداد ۸۰ درصد خدمات اورژانسی و سرپایی دریافت کردند و ۲۰ درصد باقی‌مانده پس از ارزیابی‌های تخصصی، در مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه همه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و نیروهای تخصصی حوزه سلامت همدان در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: خدمات بهداشتی و درمانی بدون وقفه به هموطنان ارائه می‌شود.

وی در خصوص وضعیت تامین دارو در استان نیز بیان کرد: ذخایر دارویی به میزان کافی تامین و در مراکز درمانی و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ لذا هیچ‌گونه کمبود دارویی در استان وجود ندارد.

کارخانه‌ای همچنین افزود: شیرخشک نیز به مقدار لازم در استان تامین شده و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، ادامه داد: مدافعان سلامت، همچون گذشته، در تمامی بحران‌ها، پای کار مردم و ایران اسلامی هستند و با روحیه‌ای جهادی از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی به هموطنان دریغ نمی‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.