ارتش: مراکز راهبردی جنگ الکترونیک و رادار حیفا مورد هدف قرار گرفت

نامه نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 14:40
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از مورد هدف قرار گرفتن مراکز راهبردی جنگ الکترونیک و رادار در حیفا و مراکز سوخت پایگاه هوایی بن گوریون توسط پهپادهای ارتش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از بامداد امروز مرکز راهبردی جنگ الکترونیک و رادار "التا" از مجموعه هوافضای رژیم صهیونیستی در بندر حیفا و مراکز ذخیره سازی سوخت پایگاه هوایی بن گوریون هدف حملات کوبنده پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

شرکت صنایع جنگ افزار سازی التا، زیرمجموعه هوا فضای رژیم صهیونیستی"IAI" ، از پیشروترین و مهم‌ترین مراکز در زمینه جنگ الکترونیک، تولید انواع رادارهای آرایه فازی، هشدار اولیه زودهنگام و هواپایه و تجهیزات راهبری و رصد ماهواره‌ها است.

خسارت به این مرکز، تاثیر مستقیم در کاهش توان رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران و عملیات پشتیبانی جنگ الکترونیک دشمن صهیونی داشته و موجب افزایش توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات دورایستا و عمق خاک دشمن شده است.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.