تراکتور به دنبال تغییر محل بازی با شباب الاهلی

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 11:05
باشگاه تراکتور به صورت رسمی خواستار انتقال دیدار با شباب‌الاهلی امارات به کشوری غیر از عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیرو اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان، باشگاه تراکتورخبر داد که با ارسال نامه‌ای رسمی به AFC، ضمن ابراز نگرانی از تصمیم اتخاذ شده مبنی بر برگزاری ادامه بازی‌های لیگ نخبگان به‌صورت مجتمع در کشور عربستان، همزمان با تجاوز نظامی به میهن عزیزمان ایران و بروز وضعیت رو به تزاید جنگی و ناآرامی در منطقه، خواستار انتقال دیدار تیم‌های «تراکتور ایران» و «شباب‌الاهلی امارات» به کشوری امن، باثبات و به‌دور از تنش‌های حاکم بر منطقه شده است.

به نقل از ورزش سه، باشگاه تراکتور با یادآوری تصمیم قبلی AFC در رابطه با انتقال بازی‌های خانگی تیم تراکتور به کشور ثالث (با ادعای ناامنی در ایران)، تأکید کرده است که در حال حاضر نیز با توجه به وقوع جنگ در منطقه، تضمین امنیت کامل در کشور عربستان با ابهام جدی مواجه است. همچنین بازیکنان خارجی و ایرانی تیم تراکتور نگرانی‌های خود را در خصوص ناامنی ناشی از شرایط جنگی موجود در کشور عربستان به باشگاه اعلام کرده‌اند؛ لذا باشگاه تراکتور با هدف رعایت عدالت و حفظ سلامت اعضای تیم، رسماً درخواست می‌کند این مسابقه به کشوری امن و به‌دور از درگیری‌های نظامی منتقل شود.

باشگاه تراکتور در پایان این نامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به تغییر محل بازی، پیگیری موضوع از طریق فیفا را حق محفوظ خود دانسته است.

شایان ذکر است رونوشت نامه مذکور جهت اطلاع به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده است.

یادآور می‌شود طبق برنامه، شاگردان محمد ربیعی باید روز سه‌شنبه (۲۵ فروردین) از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه «شاهزاده عبدالله الفیصل» عربستان به مصاف شباب‌الاهلی امارات بروند.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.