داداشی: رگبار باران خراسان‌شمالی را فرا می‌گیرد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 10:45
بجنورد- مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی گفت: طی روز شنبه، وزش باد و رگبار باران در غرب، مرکز و شمال خراسان‌شمالی پیش‌بینی می‌شود و از سه‌شنبه سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جو ناپایدار طی روز شنبه در خراسان‌شمالی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: پدیده غالب طی روز شنبه وزش باد و بعدازظهر از غرب خراسان‌شمالی بارش آغاز خواهد شد و در ادامه بخش‌هایی از مرکز و شمال استان را نیز درگیر خواهد کرد.

وی افزود: بارش‌ها به شکل رگبار و تا اوایل شب ادامه خواهد داشت و بعد از آن بتدریج سامانه بارشی ضعیف می‌شود.

داداشی تصریح کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جو نسبتاً پایدار و پدیده غالب وزش باد و آسمان در اکثر ساعات نیمه‌ابری در خراسان‌شمالی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: سه‌شنبه با ورود مجدد سامانه بارشی، بتدریج افزایش ابر و از ساعت‌های بعدازظهر از غرب خراسان‌شمالی بارش‌ها به شکل رگبار باران شروع خواهد شد و تا صبح چهارشنبه در اکثر مناطق خراسان‌شمالی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی در خصوص وضعیت دمایی بیان کرد: روند نسبی افزایش دمای بیشینه تا اواسط هفته در خراسان‌شمالی قابل انتظار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.