جایگاه‌های رایگان CNG در اصفهان بیشتر شد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 09:59
اصفهان -معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با هدف تقویت حمل‌ونقل پاک و افزایش دسترسی شهروندان، تعداد جایگاه‌های ارائه سوخت رایگان و شبانه‌روزی CNG در این شهر افزایش یافته است.

سعید ساکت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سوخت‌رسانی رایگان CNG در اصفهان اظهار کرد: از ابتدای آغاز این طرح در بیست‌ویکم اسفندماه، استقبال شهروندان فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار خودرو از خدمات پنج جایگاه فعال بهره‌مند شده‌اند.

وی توضیح داد: شهرداری اصفهان با هدف توسعه حمل‌ونقل پاک و کاهش هزینه‌های سفرهای درون‌شهری، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای گسترش پهنه ارائه خدمات سوخت پایدار انجام داده است. بر همین اساس، از پنجم فروردین‌ماه تعداد جایگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح رایگان‌سازی سوخت CNG از پنج مرکز به هفت مرکز افزایش یافت.

ساکت با اشاره به ضرورت پوشش بهتر مناطق شهری افزود: در این مرحله، دو جایگاه جانبازان و شهید ردانی‌پور نیز به مجموعه جایگاه‌های فعال افزوده شده‌اند تا شهروندان در نقاط بیشتری از شهر به صورت شبانه‌روزی به سوخت رایگان دسترسی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان توسعه زیرساخت‌های مرتبط با حمل‌ونقل پاک را یکی از محورهای اصلی برنامه‌های سال جدید می‌داند، گفت: بررسی‌های میدانی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های منتخب به‌طور مستمر ادامه دارد تا این طرح با بالاترین سطح کیفیت ارائه شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: شهرداری اصفهان تلاش می‌کند همزمان با ارتقای زیرساخت‌ها، میزان مشارکت مردم در استفاده از سوخت پاک را افزایش دهد و گام مؤثری در کاهش آلودگی هوا و بهبود جریان ترافیک شهری بردارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.