صدر اعظم آلمان: هر روز آرزو می‌کنم جنگ ایران پایان یابد/ به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها و اسرائیل بیشتر در این جنگ غرق می شوند

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 05:03
اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان گفت: جنگ متفاوتی در جریان است و تحرکات اروپایی‌ها برای تأثیر بر تل‌آویو اگر چه به صورت محدود در جریان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «فردریش مرتس»، صدر اعظم آلمان امروز -جمعه- تاکید کرد: «من هر روز آرزو می‌کنم که جنگ پایان یابد، اما به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بیشتر در آن غرق می‌شوند.»

به نقل از وبگاه النشره، وی افزود: «کاری که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اکنون انجام می‌دهد، تشدید گسترده تنش به همراه عواقب نامشخص است.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.