قالیباف: بازار به اخبار جعلی پایین آوردن قیمت انرژی بی حس شده است

عصر ایران شنبه 08 فروردین 1405 - 02:11
محمدباقر قالیباف، جمعه شب(۷ فروردین ماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس خطاب به مقامات آمریکایی نوشت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آنقدر اخبار جعلی منتشر کرده‌اند و سعی در پایین آوردن قیمت انرژی دارند که بازار الآن به این اقدامات بی‌حس شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف، جمعه شب(۷ فروردین ماه) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس خطاب به مقامات آمریکایی نوشت:

آنقدر اخبار جعلی منتشر کرده‌اند و سعی در پایین آوردن قیمت انرژی دارند که بازار الآن به این اقدامات بی‌حس شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: ادامه بده، دیگر کسی آن را نمی‌خرد. قیمت‌های واقعی بالاخره خودشان را نشان خواهند داد.

وی در این پیام‌ خاطرنشان کرد: شاید قدرت داشته باشند ولی به باهوش بودن نزدیک هم نیستند. خیلی زود کارت اخبار جعلی را سوزاندند.

توییت قالیباف

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.