حضرتی: شرایط کارخانه‌های فولاد آسیب‌دیده تحت کنترل است  

الف شنبه 08 فروردین 1405 - 00:50
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با مدیران عامل کارخانه‌های فولاد خوزستان و اصفهان، اعلام کرد: در حال حاضر، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏پیرو حمله متجاوزان صهیونی - آمریکایی به کارخانه‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان، با مدیران عامل شرکت‌ها و استانداران محترم خوزستان و اصفهان تلفنی گفت‌وگو داشتم و تاکید کردم: حمله به زیرساخت‌های صنعتی کشور، نشانه استیصال دشمن است. ‏در حال حاضر، شرایط تحت کنترل است و جای نگرانی نیست.

‏هدف دشمن که دچار بی‌دستاوردی‌ست، سلب آرامش مردم ‌ایران است، اما برای ایران و با همت جوانان و نخبگان ایرانی، همه خسارات و خرابی‌ها جبران و بهتر از گذشته خواهیم ساخت.

‏دشمن رفتنی است و ایران ما ماندنی است. همان‌طور که مغول‌ها رفتند و ایران عزیزمان ماند.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.