نگرانی زیست محیطی در تعرض دشمن به اردکان وجود ندارد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 00:25
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه تمهیدات اولیه ایمنی در استان اندیشیده شده گفت: نگرانی زیست محیطی در تعرض به منطقه وابسته به انرژی اتمی در اردکان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دهستانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر جمعه تعرض هوایی توسط هواپیماهای متجاوز آمریکایی-صهیونیستی در منطقه‌ای غیرمسکونی در خارج از شهر اردکان صورت گرفت که بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم‌های ارزیابی شامل کارشناسان نظامی، انتظامی، محیط زیست، بهداشت و مدیران محلی مرتبط در محل حاضر شده و بررسی میدانی جامعی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه منطقه وابسته به سازمان انرژی اتمی بوده است افزود: در این گونه موارد مشابه، شایعاتی از آلودگی‌ها و آسیب‌های زیست محیطی مطرح می‌شود که در استان تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و در منطقه اقدامات اولیه در نظر گرفته شده بود و ما هیچ گونه اسیب زیست محیطی نداریم و نگرانی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد خوشبختانه این اقدام هیچگونه خسارت انسانی در پی نداشته است و بر اساس نتایج نهایی ارزیابی‌های تخصصی، هرگونه گمانه‌زنی مبنی بر آلودگی‌های زیست‌محیطی، هسته‌ای یا شیمیایی در منطقه صحت ندارد.

دهستانی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند گفت: مردم اخبار موثق را صرفاً از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.