سردار رجبی: هیمنه آمریکا در جنگ رمضان از بین رفته است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 00:07
ارومیه- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هیمنه آمریکا در جنگ رمضان از بین رفته است و پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی جمعه شب در اجتماع موج بیشت و هفتم مردم ارومیه در بیعت با رهبری و انقلاب، بر راهبرد بازدارندگی و آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید تاکید کرد و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند ملت ایران در دفاع از آرمان و حضور در صحنه ضعیف شوند و بدنبال ایجاد انشقاق بین ملت هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، پیروزی ملت ایران را قطعی دانست و اظهار کرد: این جنگ، نتیجه‌ای جز پیروزی ملت ایران ندارند و مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونی معنا ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به مسئولان قضایی، خواستار برخورد قاطع با محاربان و معاندان شد و بر اجرای علنی احکام تأکید کرد: مسئولین قضایی برخورد قاطع با محارب و معاند انجام شود و در ملاء عام اجرا شود.

سردار رجبی با خطاب قرار دادن کشورهای عربی منطقه و همسایه، نسبت به اعتماد به آمریکا هشدار داد و گفت: به آمریکا اعتماد نکنید،هیمنه آمریکا از بین رفته است، دشمن در دست ما اسیر و در آینده به طور کامل نابود می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، راهبرد اصلی را شکستن هیمنه آمریکا و نابودی اسرائیل عنوان کرد و خواستار دریافت غرامت از سوی آمریکا به دلیل ۴۷ سال تحریم‌ و ترورهای انجام شده شد.

وی با استناد به دکترین تعریف شده توسط نیروهای مسلح کشور، به توانمندی بازدارندگی نیم قرن ملت ایران اشاره کرد و افزود: بازدارندگی نیم قرن ملت نه تنها حمله، بلکه فکر حمله دشمنان به ایران را نیز از بین خواهد برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.