رهاسازی ۳۰ گردشگر و ۶ خودروی گرفتار در دزفول توسط هلال‌احمر

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 00:01
دزفول - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دزفول از رهاسازی ۳۰ گردشگر و ۶ دستگاه خودروی گرفتار در منطقه امامزاده مهداوید بخش شهیون توسط نجاتگران هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طحان جمعه شب در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: صبح روز جمعه هفتم فروردین‌ماه، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن حدود ۳۰ نفر گردشگر به همراه ۶ دستگاه خودرو در منطقه امامزاده مهداوید از توابع بخش شهیون دزفول از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری دزفول به جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.

طحان افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان پایگاه شهید عارف کایدخورده با همراه داشتن تجهیزات تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد و عملیات جست‌وجو، دسترسی و رهاسازی افراد گرفتار در منطقه آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دزفول ادامه داد: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی شرایط، با انجام اقدامات لازم موفق شدند ۳۰ گردشگر گرفتار از جمله ۳ خانم باردار که در میان آنان حضور داشتند را به محل امن منتقل کرده و همچنین نسبت به رهاسازی ۶ دستگاه خودروی گرفتار اقدام کنند.

طحان گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر دزفول، تمامی‌گردشگران و ۶ دستگاه خودروی گرفتار بدون هیچ‌گونه آسیب از منطقه خارج شدند و این عملیات با ایمنی کامل به پایان رسید.

وی همچنین بر آمادگی کامل تیم‌های امدادی این جمعیت برای پاسخگویی سریع و مؤثر به حوادث احتمالی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.