۸ عامل نزاع و بی نظمی در خرمشهر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 20:57
اهواز - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع و درگیری در بلوار ساحلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی رحیمی در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بلوار ساحلی شهرستان که موجب اخلال در نظم عمومی و نارضایت شهروندان محترم شده بود بلافاصله واحد های گشتی کلانتری ۱۲ به محل نزاع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و به جهت برقراری نظم و امنیت ۶ نفر عاملان اصلی نزاع را دستگیر که دو نفر از متهمان که با قمه به ماموران حمله کرده بودند را به ضرب گلوله پلیس زمینگیر و ضمن خلع سلاح، بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رحیمی از وضعیت مناسب مصدومان خبر داد و گفت: سایر متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب راهی زندان شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.