به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ، عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهید رمضان حسنوند با اشاره به اینکه مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی بودند،اظهار کرد: مردم در جریان جنگ تحمیلی جنگ رمضان هم با حضور مستمر در میادین اصلی شهر و در کف خیابان پشتوانه محکمی برای رزمندگان هستند.
وی افزود: در این میان باید سپاسگزار خانواده عزیز شهدا باشیم شهدایی که با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری میکنند و به برکت خون این شهدا هست که پیروزیهای پی در پی نصیب کشور عزیزمان شده است.
استاندار لرستان گفت: به برکت خون شهدا دشمن زبون ما یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به زانو درآمدند و به هیچ کدام از اهدافی که ترسیم کرده بودند نرسیدند.
شاهرخی با اشاره به اینکه امروز توفیق داشتیم که بر سر مزار یکی از فرزندان شجاع و دلیل لرستان یعنی شهید حاج رمضان حسنوند حضور پیدا کنیم افزود: این شهید گرانقدر عمر پربرکت خود ر وقف امنیت و آسایش و آرامش مردم در سراسر استان کرد و در نهایت از تجاربش برای امنیت کشور استفاده شد.
به گفته وی شهید حسنوند مورد خشم رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در جریان تهاجم خصم زبون به شهادت رسید.
استاندار لرستان گفت: شب گذشته دیدیم که مردم خرم آباد زیر باران استقبال بی نظیری را از پیکر این شهید انجام دادند و امروز در الشتر هم مردم قدرشناس حضور قابل توجهی داشتند.












