نجات ۱۰ شهروند مشهدی از مجاورت آتش‌سوزی انبار ضایعات

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 17:52
مشهد- سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان سه ایستگاه عملیاتی برای مهار حریق یک انبار ضایعات و نجات ۱۰ شهروند خبر داد و جزییات این حادثه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم محسن اسدی اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۰ ظهر جمعه (۷ فروردین ۱۴۰۵) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق یک انبار ضایعات و خودرو سورن در مجاورت یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲، ۱۶ و ۲۰ به محل حادثه در فاطمیون ۱۸ اعزام شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: در این حادثه انبار ضایعات روباز بهمراه یک دستگاه سواری سورن داخل انبار دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان مجاور بود که با تلاش و سرعت عمل بالای آتش نشانان مهار شد و از گسترش آن پیشگیری به عمل آمد. همچنین به دلیل حجم بالای دود و آتش ۱۰ نفر از ساکنان ساختمان مجاور محبوس شده بودند که توسط همکاران از پشت بام به محل امن منتقل شدند.

وی بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.