شهروندان در صورت بروز قطعی برق نگران نباشند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 17:43
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت بروز قطعی برق نگران نباشند، گفت: با وجود خسارت‌ها، هیچ مشترکی در حال حاضر بدون برق نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با اشاره به خسارت وراد شده به شبکه برق تهران اظهار کرد: در استان تهران در حوزه شبکه توزیع، حدود یک و نیم همت به شبکه‌های برق خسارت وارد شده است که این موضوع فارغ از خطوط انتقال و خطوط فوق توزیع است.

وی افزود: علی رغم خسارت ، هیچ مشترکی در حال حاضر بدون برق نیست و روشنایی شهر تهران به‌طور کامل برقرار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در پایان تشریح کرد: شهروندان در صورت بروز قطعی برق نگران نباشند، زیرا شرایط تحت کنترل است و می‌توانند از طریق سامانه فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ موضوع را پیگیری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.