بیمارستان و درمانگاه خلیج فارس با تمام توان پای کار سلامت هرمزگان است

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 17:19
بندرعباس- مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیمارستان خلیج فارس فعال تر از سال های گذشته و درمانگاه این بیمارستان نیز صبح و عصر با حضور پزشک متخصص فعالانه پای کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: درمانگاه بیمارستان خلیج فارس به صورت صبح و عصر فعال است.

وی افزود: بیمارستان خلیج فارس نیز با همت پزشکان و پرستاران پر تلاش و سخت‌کوش در وضعیت فعال و پایدار قرار دارد و حتی کادر درمان فعال تر از نوروز سال‌های گذشته پای کار هستند.

مومنی همچنین تصریح کرد: برای تاییدیه‌های دارویی نیز به صورت شبانه روزی نیروی فعال تدارک دیده شده تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

به گفته وی، ایران اسلامی سربلند و پر افتخار از این برهه نیز عبور خواهد کرد و همدلی و اتحاد ملی ما به جهانیان ثابت خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.