بازیکنان تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان به پویش جبهه مردمی ایران ما پیوستند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازیکنان تیم ملی کبدی ساحلی که برای برپایی مرحله ششم اردوی تیم ملی در گرگان به سر میبرند به پویش جبهه مردمی ایران ما پیوستند. در این اردو بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به همراه دبیر فدراسیون از کادر زحمتکش جمعیت هلال احمر استان گلستان قدردانی کردند.
در این مراسم سلیمی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان گلستان، برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، علی رحمانیون دبیر فدراسیون کبدی حضور داشتند.
مرحله ششم اردوی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان برای حضور در بازیهای آسیایی سانیا چین در گرگان در حال برگزاری است.
قدردانی تیم ملی کبدی ساحلی از نیروهای غیور ایست بازرسی در گرگان
همچنین کادر فنی و اعضای تیم ملی کبدی ساحلی با حضور در محل ایست بازرسی ورودی شهر گرگان، با اهداء شاخه گل، از زحمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی کردند.
کدخدائی و مقصودلو معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به همراه حسینی مسئول بسیج شهرستان گرگان نیز، کبدی کاران را همراهی کردند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.