معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران گفت: مرکز انتقال خون اسلامشهر بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست مسئولان استانی و شهرستانی، سه روز در هفته آماده خدمترسانی به مردم خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، نشست بررسی وضعیت مرکز انتقال خون اسلامشهر ظهر امروز با حضور حسین کاغذلو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تهران، محمدرضا مهدیزاده مدیرکل انتقال خون استان تهران، نورالله طاهری فرماندار اسلامشهر، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی و نماینده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان اسلامشهر در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع تأمین خون در شرایط حساس گفت: نیاز به خون در زمان بروز حوادث و شرایط خاص بیشتر نمایان میشود و در چنین شرایطی همه دستگاهها باید با همافزایی برای خدمت به جامعه تلاش کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.