تمامی سدهای هرمزگان ورودی قابل توجهی دارند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 15:29
بندرعباس-مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: بحمدالله با بارش‌های خوب دو روز اخیر همه سدهای هرمزگان ورودی دارند و سیلاب‌های قابل توجهی در حال ورود به سد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید عیدانی اظهار کرد: بارش های دو روز اخیر در هرمزگان سبب شکل گیری سیلاب‌های قابل توجهی شده است.

وی درباره آخرین وضعیت سدها هم گفت: همه سدها ورودی فراوانی دارند و موجودی سد استقلال میناب نیز به حدود ۷۵ درصد رسیده است.

عیدانی با بیان این که بارش‌ها در استان همچنان ادامه دارد و موجودی سدها و میزان ورودی هر کدام از سدها تا فردا اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: بارش‌های رحمت الهی نویدبخش ماههای سرسبز و با طراوتی در این خطه باشکوه و زرخیز است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.