شمار قربانیان وقوع سیلاب در فارس به ۷ نفر رسید

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 15:16
شیراز-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از افزایش شمار فوتی‌های سیلاب در نقاط مختلف این استان به ۷ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خوبیار گفت: عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی توسط هلال احمر استان از چهارم فروردین‌ماه تا کنون با ۲۶ شعبه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۵۱۳ نفر حادثه دیده‌اند، گفت: به ۴۱۰ نفر که نیازمند کمک بوده‌اند، امدادرسانی شده که متاسفانه تا کنون هفت نفر در ۲ شهرستان فیروزآباد و جهرم فوت شده و ۲ نفر نیز در جهرم مفقود هستند.

خوبیار با بیان اینکه هشت نفر از سیل و آبگرفتگی رها شده اند، گفت: پنج خودرو رهاسازی شده و ۱۴ مورد انتفال به اماکن امن را داشته‌ایم، ۱۰۳ مورد اقلام غذایی دریافت کرده و ۴۸ مورد تخلیه آب داشته‌ایم.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس در پایان گفت: تعداد ۴۵ تیم عملیاتی و ۲۶۱ امدادگر با ۳۳ خودرو این حوادث را مدیریت کرده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.