بیست‌وهفتمین اجتماع «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 14:26
کرمانشاه - بیست‌وهفتمین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» امشب جمعه هفتم فروردین‌ماه در میدان ۱۷ شهریور کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست‌وهفتمین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه امشب جمعه هفتم فروردین‌ماه در میدان ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

این اجتماع مردمی با هدف حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و راه رهبر شهید برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب تأکید خواهند کرد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، این مراسم از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و مردم کرمانشاه با حضور در میدان ۱۷ شهریور در این برنامه شرکت خواهند کرد.

اجتماع «نحن منتقمون» در روزهای اخیر به‌صورت مستمر در کرمانشاه برگزار شده و همواره با حضور گسترده اقشار مختلف مردم همراه بوده است.

انتظار می‌رود امشب نیز جمع زیادی از شهروندان کرمانشاهی با حضور در این اجتماع، حمایت خود از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.