رکوردشکنی دادگستری سمنان در پاسخگویی به مردم؛ ۴۳ هزار دیدار در ۱۱ ماه

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 11:16
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۴ بیش از ۴۳ هزار نفر با مسئولان قضایی استان ملاقات داشته‌اند، گفت: تمام درخواست‌ها تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌محمد صادق اکبری صبح آدینه در جمع خبرنگاران در حاشیه میز خدمت قضایی در سمنان با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم وظیفه شرعی و قانونی ماست، تصریح کرد: ما خود را موظف به اجرای منویات رهبر شهید و عزیزمان و همچنین عملیاتی‌سازی تأکیدات ریاست قوه قضائیه می‌دانیم که همواره بر «حضور در میدان» و «گره‌گشایی واقعی» از پرونده‌ها و درخواست‌های مراجعان تأکید دارند، لذا حضور در بین مردم به ما کمک می‌کند تا آسیب‌ها و چالش‌های مورد مناقشه را در همان مراحل اولیه شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام شود.

وی در ادامه به تشریح آمار عملکردی در بخش ارتباطات مردمی پرداخت و گفت: با تلاش جهادی همکاران ما در سراسر استان، طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۴، مجموعاً ۴۳ هزار و ۱۸۷ نفر موفق به ملاقات حضوری و چهره‌به‌چهره با اینجانب و سایر مسئولان قضایی در حوزه‌های مختلف استان سمنان شده‌اند.

رئیس کل دادگستری سمنان با بیان اینکه این حجم از پاسخگویی نشان‌دهنده عزم جدی دادگستری در اجرای سیاست‌های ابلاغی است ابراز کرد: تمام درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات‌ها ثبت، بررسی و تا حصول نتیجه نهایی توسط واحدهای نظارتی پیگیری می‌شود تا اطمینان حاصل شود که ارتباط با مردم، منجر به خروجی ملموس و احقاق حق می‌شود.

اکبری در پایان تأکید کرد که روند برگزاری میزهای خدمت در مساجد، مصلی‌ها و مراکز قضایی استان با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت تا هیچ‌یک از شهروندان در دسترسی به مسئولان قضایی برای طرح مشکلات خود با مانع مواجه نباشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.