پایداری عملکرد مرکز قرنطینه نباتی سیریک در صادرات ۵۷۸ تن محصولات زراعی

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 10:23
سیریک-مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی هرمزگان، با تأکید بر نقش حیاتی نظارت‌های بهداشتی در سلامت محصولات کشاورزی ، از پایداری کامل عملکرد مراکز قرنطینه نباتی استان در شرایط حساس کنونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام اسدپور از فعالیت مداوم و بی وقفه مرکز قرنطینه گیاهی شهرستان سیریک در تعیین شاخص های سلامت و گواهی بهداشتی محصولات صادراتی خبر داد.

وی افزود: به همت تلاش بدون وقفه مرکز قرنطینه گیاهی بندر سیریک از آغاز جنگ تحمیلی رمضان تاکتون ۵۷۸ تن از محصولات کشاورزی مشمول بخشنامه‌های صادراتی، پس از بررسی‌های قرنطینه‌ای و صدور گواهی بهداشت نباتی، به مقصد کشور عمان صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت محصولات کشاورزی مستقیماً با سلامت سفره مردم و پویایی اقتصاد کشاورزی در ارتباط است و این مدیریت با تمام توان از این مرزهای بهداشتی صیانت و حفاظت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.