درخواست سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا از مردم

افکار نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 07:46
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا از مردم کشورهای منطقه خواست محل اختفای نظامیان آمریکایی را گزارش کنند.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا از مردم کشورهای منطقه خواست محل اختفای نظامیان آمریکایی را گزارش کنند.

متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اینکه همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه‌ها پناه گرفته‌اند و ما به دنبال آنها می‌گردیم.

از مردم کشورهای منطقه می‌خواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکایی‌ها را از منطقه خواستار شوند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.