وزارت ورزش اعزام تیم‌های ورزشی به کشورهای متخاصم را ممنوع کرد

عصر ایران جمعه 07 فروردین 1405 - 02:36
وزارت ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه‌ای، از ممنوعیت حضور و اعزام تیم‌های ملی و باشگاهی به کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند، خبر داد.

وزارت ورزش و جوانان از ممنوعیت حضور و اعزام تیم‌های ورزشی به کشورهای متخاصم خبر داد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور برابر تیمی از عربستان سعودی در خاک این کشور در چارچوب لیگ نخبگان، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیمهای ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بنابراین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.»

به گزارش تسنیم بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تراکتور باید ٢5 فروردین در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان به مصاف شباب الاهلی امارات برود. این مسابقات قرار است به صورت متمرکز در شهر جده عربستان برگزار شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.