بهرام سرمست به عیادت مجروحان جنگ تحمیلی رمضان رفت 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 21:52
تبریز-استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) به عیادت مجروحان جنگ تحمیلی رمضان رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار آذربایجان شرقی ،روز پنج‌شنبه به بیمارستان امام رضا (ع) رفت و در فضای صمیمی، از مجروحان جنگ رمضان عیادت و با آنان از نزدیک درباره مشکلات و مرارت‌های جانبازی گفتگو کرد.

گفتنی است:این ملاقات عمومی که با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران و مشاور عالی استاندار در امور ایثارگران صورت گرفت، با هدف تقدیر از زحمات کادر درمان در مداوای مجروحان جنگ و رسیدگی به مشکلات و احوالات جانبازان عزیز انجام شد.

در این بازدید، سرمست علاوه بر گفتگوی صمیمی با مجروحان جنگ تحمیلی رمضان و خانواده‌های آن‌ها، با سایر بیماران و مراجعان بیمارستان نیز گفتگو کرد و جویای احوالات و روند درمان بیماران شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید، با اهدای دسته‌گل، به صورت ویژه از کادر درمان، اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و مدیران بیمارستانی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقدیر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.