جمالی نژاد: خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی اولویت است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 20:57
اصفهان -استاندار اصفهان  در جریان سفر به شهرستان لنجان، از ایستگاه استقبال نوروزی شهر چرمهین بازدید و روند ارائه خدمات به مسافران را ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد شامگاه پنجشنبه، در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهرستان لنجان با حضور در شهر چرمهین، از ایستگاه استقبال از میهمانان نوروزی بازدید کرد و آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

استاندار اصفهان در جریان این بازدید، ضمن گفت‌وگو با نیروهای مستقر در ایستگاه، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات، امکانات پیش‌بینی‌شده و آماده‌باش مجموعه عوامل اجرایی قرار گرفت. وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای خدماتی و امدادی اظهار داشت که استمرار ارائه خدمات مناسب و راهنمایی دقیق مسافران برای ایجاد تجربه سفر ایمن و مطلوب ضروری است.

جمالی‌نژاد همچنین بر اهمیت معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه تأکید کرد و گفت که ایستگاه‌های استقبال نقش مهمی در هدایت مسافران و ارائه اطلاعات اولیه سفر بر عهده دارند.

ایستگاه استقبال از میهمانان نوروزی چرمهین با هدف ارائه خدمات اولیه، راهنمایی مسافران و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان، هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی فعال شده و به صورت مستمر به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.