
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در چند روز اخیر با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و شرایط نامناسب جوی در استان هرمزگان و جزیره کیش، شاهد کاهش و محدود شدن ترددهای دریایی بودیم. درحال حاضر ترددها در ساعاتی که شرایط جوی مناسب است برقرار بوده و تردد شناورهای مسافری و خودرویی انجام می شود.
از کیشوندان عزیز درخواست می شود بدون توجه به شایعات و ضمن پیگیری اخبار از مراجع رسمی در خصوص اطلاع از زمان حرکت شناورها و رزرو بلیت به وبسایت رسمی اداره کل بنادر کیش مراجعه کنند.