تشییع دو شهید حمله دشمن صهیونی آمریکایی در میناب

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:24
میناب- دو شهید پاسدار دشمن صهیونی آمریکایی در شهرستان میناب تشییع شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار کرد: امروز دو شهید جنگ رمضان که روز چهارم فروردین بر اثر حمله تروریستی در شهرستان جاسک به شهادت رسیدند، در روستای اسلام آباد بخش بندزرک تشییع شدند.

رادمهر افزود: شهید پاسدار امیر حسین حیدری پس از تشییع برای خاکسپاری به شهر هشتبندی انتقال یافت و شهید پاسدار عباس سالاری هم در مسجد مهدیه روستای اسلام آباد بخش بندزرک به خاک سپرده شد.

وی عنوان کرد: شهرستان میناب از ابتدای جنگ رمضان تاکنون بیش از ۱۶۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.