حمله جنگنده به یک منطقه در بابلسر

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:11
بابلسر - .سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: حمله جنگنده‌ دشمن به یک منطقه در بابلسر هیچ تلفات جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش صدای انفجار در شهر بابلسر شنیده شد که به گفته شاهدان محلی، همزمان با آن سامانه‌های پدافند هوایی در این منطقه فعال شده‌اند.

مصطفی سوادکوهی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در گفت وگو با خبرنگاران از هدف قرار گرفتن یک منطقه توسط جنگنده متخاصم آمریکایی - صهیونیستی خبر داد و افزود؛ این حمله هیچ تلفات جانی در پی نداشته است.

سوادکوهی با اشاره به این حادثه اظهار کرد: با اقدام به‌موقع و هوشیاری نیروهای پدافند هوایی، تهدید دشمن به‌سرعت مدیریت شد و شرایط در منطقه کاملاً تحت کنترل است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: با توجه به پیشگیری‌های به عمل آمده هیچ خسارت جانی در این حوادث گزارش نشده است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای نظامی و امنیتی افزود: بررسی دقیق ابعاد این اقدام در دستور کار قرار دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.