لزوم تقویت نظارت و افزایش نانوایی کشیک در مازندران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:06
نوشهر - سرپرست مدیریت راه‌های مازندران از برنامه‌ریزی ویژه برای تأمین پایدار نان در نوشهر خبر داد و گفت: با افزایش واحدهای کشیک، خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری بعدازظهر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل سفر شهرستان نوشهر با اشاره به شرایط خاص ایام پرتردد، بر ضرورت تأمین مستمر آرد و نان در این منطقه تأکید کرد.

جعفری با اشاره به بازدیدهای میدانی انجام‌شده اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم سفرها، تصمیم بر آن شد تا تعداد نانوایی‌های کشیک در مسیرهای پرتردد افزایش یافته و ساعات کاری این واحدها از ۶ صبح تا ۱۲ شب ادامه داشته باشد.

وی افزود: تأمین آرد مورد نیاز این واحدها بدون محدودیت انجام می‌شود تا هیچ‌گونه کمبودی در عرضه نان ایجاد نشود.

همچنین میثم رئیسیان، مدیرکل بازرسی استانداری مازندران، در این نشست بر لزوم تشدید نظارت‌ها تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی موظف‌اند با دقت کامل بر عملکرد نانوایی‌ها و روند توزیع آرد نظارت داشته باشند.

در پایان، شاهرخ جهانشاهی فرماندار نوشهر نیز با تأکید بر برخورد قاطع با تخلفات احتمالی، خواستار تداوم خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.