مسدود شدن محور مواصلاتی میامی به جاجرم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:54
میامی- همزمان با بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان میامی، محور مواصلاتی میامی - جاجرم به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر پنجشنبه و در پی بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت اخیر، محور مواصلاتی میامی - جاجرم به دلیل آبگرفتگی شدید، مسدود شده است عوامل راهداری از همان ابتدایی وقوع سیلاب، در تلاش هستند تا مسیر را بازگشایی کنند.

گفته می شود تعداد زیادی خودرو که از میامی به سمت خراسان شمالی و برعکس در حرکت بودند مجبور به بازگشت شده اند تا جاده به صورت کامل بازگشایی شود.

احمد خرم فرماندار میامی در گفتگو با خبرنگار مهر، علت این سیلاب را طغیان رودخانه فصلی کال شور دانست و گفت: عوامل راهداری و امدادی به صورت جهادی در تلاش هستند تا مسیر را بازگشایی کنند.

خرم با بیان اینکه عوامل امدادی و راهداری از همان لحظات اول در منطقه حضور دارند، افزود: از مسافران نوروزی و مردم درخواست می شود تا قبل از ورود به جاده ها از شرایط راه ها از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع حاصل کنند.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار مهر، این مسیر به زودی بازگشایی می شود اما تا آن زمان پلیس راه از مردم درخواست کرده تا از مسیر میامی به سمت خراسان شمالی، تردد نداشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.