تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان اندیمشک تا رفع کامل خسارت‌ها

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:44
اندیمشک ـ فرماندار اندیمشک گفت: دستگاه‌های اجرایی، امدادی و گروه‌های جهادی از لحظه وقوع سیل به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند و این روند تا رفع کامل خسارات ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌اله بهداد ظهر امروز پنجشنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده برای کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی وقوع سیلاب، تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان و استان به همراه نیروهای امدادی و جهادی در نقاط مختلف اندیمشک به‌ویژه در کانون این حادثه در محله کوی نیرو مستقر شده‌اند و خدمت‌رسانی به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی افزود: تیم‌های مختلف عملیاتی در حال لایروبی و دفع آب وارد شده به منازل مردم هستند و این عملیات در فازهای ۱، ۲ و ۳ کوی نیرو به‌صورت خانه به خانه در حال انجام است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری شهروندان بیان کرد: کمپ اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر در سالن سرپوشیده شهید سروندی برپا شده و آماده پذیرش و اسکان سیل‌زدگان شهرستان است.

بهداد ادامه داد: همزمان با عملیات امدادرسانی و خدمات‌رسانی، تیم‌های کارشناسی نیز در حال بررسی میدانی و ارزیابی میزان خسارات وارد شده به منازل و زیرساخت‌ها در محله کوی نیرو و سایر مناطق شهر هستند تا اقدامات لازم برای جبران خسارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.