برگ‌های برنده جدید ایران در حوزه انرژی جهان در راه است

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:07
رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی گفت: مدیریت هوشمند تنگه هرمز اثرات جدیدی را در بازار بین المللی انرژی خواهد داشت.

اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، با تاکید بر اینکه برگ‌های برنده جدید ایران، در حوزه انرژی جهان در راه است گفت: میزان ذخایر استراتژیک نفتی در اختیار کشور‌های همسو با ایالات متحده و رژیم صهیونیستی کفاف روز‌های طولانی را نخواهد داد و در روز‌های آینده جهش‌های معنادارتری را در حوزه قیمت بین المللی انرژی خواهیم دید.

وی افزود: در شرایط شکل گرفته شاهد استفاده زودهنگام کشور‌های مصرف کننده از ذخایر استراتژیک نفتی هستیم و مدیریت هوشمند تنگه هرمز اثرات جدیدی را در بازار بین المللی انرژی خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.