۱۳۰ اصله چوب قاچاق در عباس‌آباد کشف شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 12:57
عباس آباد - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر، از اجرای یک عملیات موفق یگان حفاظت منابع طبیعی خبر دادوگفت: در این عملیات ۱۳۰ اصله چوب قاچاق در عباس آباد کشف شد.

مهرداد خزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای یک عملیات موفق یگان حفاظت منابع طبیعی غرب مازندران خبر داد که منجر به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی الوار قاچاق در محور ارتباطی عباس‌آباد شد.

خزایی‌پول اعلام کرد: در نخستین ساعات بامداد، نیروهای یگان حفاظت با یک عملیات هدفمند و غافلگیرانه کامیونی حامل ۱۳۰ اصله الوار چوب قاچاق را شناسایی و با سرعت عمل بالا متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی‌های کامل ثابت شد که محموله بدون مجوز قانونی حمل می‌شد، بنابراین خودرو و چوب‌ها توقیف و متخلف شناسایی گردید.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران تأکید کرد: این موفقیت نتیجه هم‌افزایی اطلاعاتی و عملیاتی میان ادارات منابع طبیعی تنکابن و عباس‌آباد، یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تنکابن، واحد منابع طبیعی سلیمان‌آباد، شرکت فضاسازان سبز شمال، نیروی انتظامی و همراهی قاطع دادستانی بوده است.

خزایی‌پول ادامه داد: پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و جهت رسیدگی کامل در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفته است.

وی همچنین تأکید کرد: حفاظت از جنگل‌های ارزشمند هیرکانی با جدیت ادامه دارد و با هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز شدیداً برخورد خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان افزود: اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با تقویت نظارت‌های میدانی، پایش هوشمند محموله‌ها در محورهای مواصلاتی و افزایش حضور یگان‌های حفاظتی برنامه‌های جدی خود برای مقابله با قاچاق چوب و ارتقای امنیت جنگل‌ها را دنبال می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.