پیام آیت‌الله حسینی بوشهری در پی شهادت مظلومانه شهدای استان بوشهر

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:27
بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت مظلومانه شهدای استان بوشهر در جنایات آمریکایی_صهیونیستی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ،نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، آمده است: شهادت جمعی از فرزندان غیور و رشید استان بوشهر در حملات آمریکایی -صهیونی را به هم استانیان مبارز و قهرمان تسلیت می گویم و برای همه شهدا، علوّ درجات مسألت دارم.

دشمنان ملت ایران با هدف قرار دادن مردم و مناطق مسکونی در پی ایجاد فشار و ضربه به تاب آوری مردم در این جنگ تحمیلی هستند، اما این خیالی بیش نیست.

مردم ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب سرخ حسینی هستند؛ درس رشادت و پایداری در جبهه حق را از مولایشان حسین بن علی (علیه السلام) آموخته اند و تاریخ هیچ گاه چنین مردم استواری را به خود ندیده است.

مردم شریف بوشهر که خود به تنهایی سابقه‌ی درخشان و دیرینه‌ای در مبارزه با استکبار و استعمار داشته‌اند؛ در این میان ،شاهد مثالی غیر قابل انکار هستند، از مبارزه با استعمارگران پرتغالی و انگلیسی گرفته و تا روزهای پر حادثه جنگ نفت‌کش‌ها در دهه ۶۰ و امروز جنگ تحمیلی آمریکایی _صهیونی.

مردم استان بوشهر همیشه میدان‌دار، مقاوم و مجاهد بوده‌اند و دشمن حتی خواب خستگی این مردم را به چشم نخواهد دید، چه برسد به شکست .

ان شاءالله تفضلات حضرت حق بر مردم عزیز ایران و به ویژه مردم وفادار،ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر و خانواده معظم شهدای اخیر، مستدام باشد و در سایه عنایات امام عصر(ارواحنا فداه) نصرت و پیروزی که ارمغان مجاهدت و ایثارگری ملت شریف ایران است به زودی محقق شود.

از خداوند منان برای همه مجروحان و مصدومان جنایات اخیر آمریکایی صهیونی نیز، شفای عاجل را مسئلت دارم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.