برای ملت خود جان می‌دهیم؛ افتخار می‌کنیم که در کنار مردم هستیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:21
گرگان-فرمانده سپاه نینوا، گفت: نیروهای سپاه در راه دفاع از مردم و مقابله با هر تهدیدی، جان خود را فدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی حسینی در جمع مردم گرگان و در پاسخ به حمایت‌های بی‌دریغ آن ها از نیروهای سپاهی و ارتشی گفت: ما به جان فدای خود افتخار می‌کنیم. برای شما مردم بی‌نظیر، جان می‌دهیم و اگر صد بار هم بمیریم، به این مردن‌مان افتخار می‌کنیم.

حسینی افزود: شما ملت بی‌بدیلی هستید که همواره با ایستادگی و مقاومت خود در برابر هر شرایطی، قدرت و عظمت ایران را اثبات کرده‌اید. ما در سپاه نینوا هر تهدیدی که بخواهد امنیت و آرامش شما را به خطر بیندازد، با تمام توان و اقتدار پاسخ خواهیم داد.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر، برادران شما در سپاه، در جلویی نبرد در از همین استان حضور دارند و از هیچ تلاشی برای حفاظت از شما و امنیت کشور دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: همواره در کنار مردم خواهیم بود و هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد که امنیت و آرامش کشور تحت‌الشعاع تهدیدات دشمنان قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.