به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی حسینی در جمع مردم گرگان و در پاسخ به حمایتهای بیدریغ آن ها از نیروهای سپاهی و ارتشی گفت: ما به جان فدای خود افتخار میکنیم. برای شما مردم بینظیر، جان میدهیم و اگر صد بار هم بمیریم، به این مردنمان افتخار میکنیم.
حسینی افزود: شما ملت بیبدیلی هستید که همواره با ایستادگی و مقاومت خود در برابر هر شرایطی، قدرت و عظمت ایران را اثبات کردهاید. ما در سپاه نینوا هر تهدیدی که بخواهد امنیت و آرامش شما را به خطر بیندازد، با تمام توان و اقتدار پاسخ خواهیم داد.
وی همچنین در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر، برادران شما در سپاه، در جلویی نبرد در از همین استان حضور دارند و از هیچ تلاشی برای حفاظت از شما و امنیت کشور دریغ نخواهند کرد.
فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: همواره در کنار مردم خواهیم بود و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که امنیت و آرامش کشور تحتالشعاع تهدیدات دشمنان قرار گیرد.












